UWAGA!

Informujemy, że w dniu 30.03.2024r. (Wielka Sobota) Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych przy ul. Transportowej 6 i ul. Przemysłowej 7a będzie czynny do godziny 12.00.


05.02.2024

Prezydent Miasta Głogowa informuje o  zamiarze przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, wyznaczając jednocześnie termin 60 dni

Zobacz szczegóły ogłoszenia


Przypominamy, że od 1 stycznia 2021 roku na mocy ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie obowiązuje system  selektywnej zbiórki odpadów komunalnych.

  1. Zgodnie z art. 6ka. 1. ustawy w przypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych, podmiot odbierający odpady komunalne przyjmuje je jako niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne i powiadamia o tym wójta, burmistrza lub prezydenta miasta oraz właściciela nieruchomości.
  2. Na podstawie powiadomienia, wszczęte zostanie postępowanie administracyjne w sprawie określenia wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
  3. W drodze decyzji określona zostanie wysokość opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi za miesiąc lub miesiące, w których nie dopełniono obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych, stosując trzykrotną wysokość stawki opłaty podstawowej określonej dla poszczególnych nieruchomości.

Informacja dla posiadaczy zbiorników bezodpływowych na ścieki komunalne (szamb) oraz przydomowych oczyszczalni ścieków komunalnych  Więcej informacji - czytaj więcej

Witamy na stronie www.czystyglogow.pl
Herb miasta GłogówJest to oficjalna strona Gminy Miejskiej Głogów, która ma za zadanie przybliżyć mieszkańcom Głogowa kwestie dotyczące zorganizowanego gminnego systemu gospodarki odpadami. Umieszczane treści pozwalają przybliżyć zasady segregacji odpadów, oraz właściwy sposób postępowania z tzw. odpadami problematycznymi. Jest to również platforma umożliwiająca stały kontakt z mieszkańcami Głogowa i bieżące informowanie ich o wprowadzanych zmianach oraz organizowanych eko-akcjach na terenie Gminy Miejskiej Głogów. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z informacjami umieszczonymi na stronie oraz do udziału we wszystkich ekologicznych projektach realizowanych przez Gminę Miejską Głogów.
Pracownicy Działu Gospodarki Odpadami Komunalnymi

Dział Gospodarki
Odpadami Komunalnymi

Poczdamska 1
67-200 Głogów

Zapraszamy do zapoznania się z informacjami o działaniach w zakresie ekologii

Strona internetowa DGL EKO(Link otwiera się w nowym oknie)



Uncategorised

Deklaracja dostępnośći

Deklaracja Dostępności dla strony internetowej www.czystyglogow.pl

Urząd Miejski w Głogowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Urzędu Miejskiego w Głogowie - Czysty Głogów.

  • Data publikacji strony internetowej: 2015-03-08.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-12-23.

Status zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Niespełnione wymagania

  • Niektóre opublikowane dokumenty nie są dostępne cyfrowo.
  • Zdjęcia i infografiki nie mają poprawnego opisu alternatywnego.
  • Pola w formularzach na stronie nie mają powiązanej etykiety.
  • Niektóre elementy nie mają odpowiedniego kontrastu.
  • Występują powtarzające się treści powodujące efekty jąkania się czytnika ekranu.
  • QUIZ oraz moduł "Gdzie co wrzucamy" nie jest dostępny cyfrowo.
  • Niektóre instrukcje na stronie opierają się tylko na lokalizacji.
  • Nie wszystkie elementy strony są dostępne z klawiatury.

Powody braku spełaniania wymagań

  • Treści niewykorzystywane do realizacji bieżących zadań podmiotu publicznego oraz nieuaktualnianych lub niepoddawanych po dniu 23 września 2019r. przebudowom i zmianom polegającym w szczególności na zmianie wyglądu lub struktury prezentowanych informacji albo na zmianie sposobu publikowania informacji.
  • Przeszkody techniczne uniemożliwiające dostosowanie do wymagań.

Przygotowanie deklaracji dostępności

Oświadczenie sporządzono dnia: 2020-09-22.

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2024-03-28.

Skróty klawiaturowe

  • Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Dorota Jewniewicz, Jan Chitro, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. . Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu +48 767265401 . Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Strona internetowa Rzecznika Praw Obywatelskich

Dostępność architektoniczna

Urząd Miejski w Głogowie

Rynek 10
67-200 Głogów

Parking

  • Możesz skorzystać z miejsca parkingowego. Na parkingu wyznaczyliśmy 5 miejsc przeznaczonych dla osób z niepełnosprawnościami. Pamiętaj o zabraniu karty parkingowej i umieszczeniu jej za szybą.
  • Miejsca parkingowe są pomalowane na niebiesko i prawidłowo oznakowane.
  • Miejsca parkingowe znajdują się w pobliżu budynku.

Pies asystujący

  • Możesz przyjść z psem asystującym lub psem przewodnikiem. Pamiętaj o certyfikacie psa asystującego i zaświadczeniu o szczepieniu.
  • Zapewniamy wodę dla zwierzaka.

Wejście do budynku

  • Wejście główne znajduje się z przodu budynku.
  • Do wejścia prowadzą schody.
  • Do wejścia doprowadzona jest stała pochylnia.
  • Przy wejściu głównym po lewej stronie drzwi znajduje się dzwonek na wysokości osób poruszających się na wózkach.
  • Drzwi otwierają się automatycznie.

Przestrzeń za wejściem

  • Po wejściu do budynku za drzwiami znajduje się hol, który ma kształt kwadratu. Na wprost znajdują się schody, po prawej stronie znajduje się Biuro Obsługi Mieszkańca oraz tablica informacyjna o rozkładzie pomieszczeń w budynku. Po lewej stronie znajduje się punkt informacyjny (portiernia), gdzie można uzyskać informacje o rozkładzie pomieszczeń w budynku. Na końcu holu, po lewej stronie znajduje się winda, która umożliwia dostęp do wszystkich pomieszczeń biurowych, znajdujących się na I, II i III piętrze. Winda wyposażona jest w informacje głosową. Na parterze budynku znajduje się toaleta dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
  • Pomieszczenie jest dobrze oświetlone.
  • Punkt obsługi znajduje się po prawej stronie od drzwi wejściowych ( ok 3 metry).
  • Punkt obsługi wyposażony jest w pętlę indukcyjną.
  • W punkcie obsługi dostępna jest usługa tłumaczenia na język migowy (tłumacz on-line).

Ciągi poziome

  • Pomieszczenia znajdują się na 3 kondygnacjach.
  • Wszystkie korytarze są dostępne.

Ciągi pionowe

  • Możesz skorzystać z windy.

Schody

  • Przy schodach znajduje się poręcz wzdłuż całego ciągu.

Winda

  • Drzwi windy otwierają się automatycznie
  • Winda znajduje się w budynku
  • Winda znajduje się po lewej stronie głównego wejścia do budynku.
  • W windzie są komunikaty głosowe.

Pomieszczenia

  • Wszystkie pomieszczenia są dostępne dla osób na wózkach.

Łazienka

  • W budynku jest toaleta dostępna dla osób z niepełnosprawnościami.
  • Toaleta znajduje się na parterze, po lewej stronie od głównych drzwi budynku.
  • Drzwi otwierają się na zewnątrz.
  • Nie ma przeszkód, by wjechać na wózku do łazienki.
  • Pochwyty są po obu stronach ustępu.

Urząd Stanu Cywilnego

Sikorskiego 21
67-200 Głogów

Parking

  • Możesz skorzystać z miejsca parkingowego. Na parkingu wyznaczyliśmy 2 miejsc przeznaczonych dla osób z niepełnosprawnościami. Pamiętaj o zabraniu karty parkingowej i umieszczeniu jej za szybą.
  • Parking jest bezpłatny.
  • Parking znajduje się przy budynku.

Pies asystujący

  • Możesz przyjść z psem asystującym lub psem przewodnikiem. Pamiętaj o certyfikacie psa asystującego i zaświadczeniu o szczepieniu.

Wejście do budynku

  • Urząd Stanu Cywilnego znajduję się na parterze Starostwa Powiatowego w Głogowie. Wejście główne zlokalizowane jest od strony ul. Sikorskiego. Wejście to wyposażone jest w podjazd dla wózków oraz dzwonek umiejscowiony po prawej stronie wejścia, na wysokości umożliwiającej korzystanie z wózka inwalidzkiego. W budynku znajduje się winda zewnętrzna, umożliwiająca dostanie się na wszystkie kondygnacje budynku również z zewnątrz, z poziomu chodnika od strony ul. Sikorskiego.
  • Do wejścia prowadzą schody.
  • Przy schodach znajduje się poręcz.
  • Do wejścia doprowadzona jest stała pochylnia.
  • Drzwi musisz otworzyć ręcznie.
  • Skorzystaj z dzwonka przy drzwiach.

Przestrzeń za wejściem

  • Przestrzeń komunikacyjna budynku jest wolna od barier poziomych i pionowych (komunikacja pozioma - korytarze na jednym poziomie, komunikacja pionowa - winda zewnętrzna, podjazdy). Za wejściem głównym znajduje się hol. Informacja o rozkładzie pomieszczeń w budynku jest zapewniona w sposób wizualny (tablice informacyjne) oraz głosowy (portier, punkt informacyjny). Urząd Stanu Cywilnego zlokalizowany jest po lewej stronie od wejścia głównego.
  • Punkt obsługi wyposażony jest w pętlę indukcyjną.
  • W punkcie obsługi dostępna jest usługa tłumaczenia na język migowy (tłumacz on-line).

Ciągi poziome

  • Wszystkie pomieszczenia znajdują się na tym samym poziomie i na jednej kondygnacji, nie dotyczy wejścia i przestrzeni za wejściem.

Ciągi pionowe

  • Możesz skorzystać z windy.

Winda

  • Winda znajduje się poza budynkiem
  • Winda dostępna jest z poziomu chodnika od ul. Sikorskiego.

Pomieszczenia

  • Wszystkie pomieszczenia są dostępne dla osób na wózkach.

Łazienka

  • W budynku jest toaleta dostępna dla osób z niepełnosprawnościami.
  • Toaleta dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się na parterze w środkowej części korytarza.

Biuro Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego w Głogowie w Galerii Glogovia

Marszałka Józefa Piłsudskiego 19
67-210 Ruszowice

Parking

  • Możesz skorzystać z miejsca parkingowego. Pamiętaj o zabraniu karty parkingowej i umieszczeniu jej za szybą.
  • Miejsca parkingowe są pomalowane na niebiesko i prawidłowo oznakowane.
  • Parking jest bezpłatny.
  • Miejsca parkingowe znajdują się przy budynku.

Pies asystujący

  • Możesz przyjść z psem asystującym lub psem przewodnikiem. Pamiętaj o certyfikacie psa asystującego i zaświadczeniu o szczepieniu.

Wejście do budynku

  • Biuro znajduję się na I piętrze Galerii Glogovia. Pierwsze wejście od lewej strony do budynku posiada przycisk przywoławczy na poziomie osób poruszających się na wózku. Budynek posiada jedno z trzech wejść z otwieranymi automatycznie drzwiami (pierwsze wejście od prawej strony budynku).
  • Wejście jest na poziomie gruntu. Nie ma przeszkód, by wjechać na wózku.
  • Otworzenie drzwi nie wymaga dużej siły.
  • Drzwi mają wygodną i ergonomiczną klamkę.
  • Drzwi są przeźroczyste i są kontrastowo oznaczone.

Przestrzeń za wejściem

  • Przestrzeń komunikacyjna budynku jest wolna od barier poziomych i pionowych (komunikacja pozioma - korytarze na jednym poziomie, komunikacja pionowa - winda wewnętrzna). Instalacja urządzeń lub zastosowanie środków technicznych i rozwiązania architektoniczne w budynku umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń.
  • Pomieszczenie jest dobrze oświetlone.
  • Punkt obsługi znajduje się na I piętrze w centralnej części kondygnacji.

Pomieszczenia

  • Wszystkie pomieszczenia są dostępne dla osób na wózkach.

Łazienka

  • W budynku jest toaleta dostępna dla osób z niepełnosprawnościami.
  • Toaleta dostępna dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się na I piętrze po lewej stronie kondygnacji.
  • Nie ma przeszkód, by wjechać na wózku do łazienki.

Centrum Informacji Turystycznej

Koszarowa 1
67-200 Głogów

Parking

  • Możesz skorzystać z miejsca parkingowego. Na parkingu wyznaczyliśmy 2 miejsc przeznaczonych dla osób niepełnosprawnościami. Pamiętaj o zabraniu karty parkingowej i umieszczeniu jej za szybą.
  • Parking jest bezpłatny.

Pies asystujący

  • Możesz przyjść z psem asystującym lub psem przewodnikiem. Pamiętaj o certyfikacie psa asystującego i zaświadczeniu o szczepieniu.

Wejście do budynku

  • Wejście główne znajduje się po lewej stronie budynku od ul. Koszarowej. Po prawej stronie budynku znajduje się zewnętrzna winda.
  • Do wejścia prowadzą schody.
  • Przy schodach znajduje się poręcz.
  • Drzwi musisz otworzyć ręcznie.
  • Otwierają się na zewnątrz.
  • Otworzenie drzwi nie wymaga dużej siły.
  • Drzwi mają wygodną i ergonomiczną klamkę.
  • Drzwi są przeźroczyste i są kontrastowo oznaczone.

Przestrzeń za wejściem

  • Przestrzeń komunikacyjna budynku jest wolna od barier poziomych i pionowych (komunikacja pozioma - jedno duże pomieszczenie, komunikacja pionowa - winda).

Pomieszczenia

  • Wszystkie pomieszczenia są dostępne dla osób na wózkach.

Łazienka

  • W budynku jest toaleta dostępna dla osób z niepełnosprawnościami.

Miejska Strefa Biznesu

Poczdamska 1
67-200 Głogów

Parking

  • Możesz skorzystać z miejsca parkingowego. Na parkingu wyznaczyliśmy 2 miejsc przeznaczonych dla osób niepełnosprawnościami. Pamiętaj o zabraniu karty parkingowej i umieszczeniu jej za szybą.
  • Miejsca parkingowe są pomalowane na niebiesko i prawidłowo oznakowane.
  • Parking jest bezpłatny.
  • Parking znajduję się przy budynku.

Pies asystujący

  • Możesz przyjść z psem asystującym lub psem przewodnikiem. Pamiętaj o certyfikacie psa asystującego i zaświadczeniu o szczepieniu.

Wejście do budynku

  • Wejście główne budynku znajduje się od strony ulicy Poczdamskiej. Pierwsze drzwi z lewej strony budynku. Obok wejścia głównego po prawej stronie zawieszona jest tablica informacyjna Miejskiej Strefy Biznesu.
  • Wejście jest na poziomie gruntu. Nie ma przeszkód, by wjechać na wózku.
  • Drzwi musisz otworzyć ręcznie.

Przestrzeń za wejściem

  • Po wejściu do budynku za drzwiami wejścia głównego znajduje się hol. Wejście do Miejskiej Strefy Biznesu znajduje się prawej stronie.

Ciągi poziome

  • Wszystkie pomieszczenia znajdują się na parterze.

Pomieszczenia

  • Wszystkie pomieszczenia są dostępne dla osób na wózkach.

Łazienka

  • Nie mamy dostępnej toalety.
  • Łazienka nie jest dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami, ale przestrzeń manewrowa jest duża i może z niej skorzystać osoba na wózku.

Aplikacje mobilne

Dodatkowe informacje

Kontakt

kontakt

Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska

  • Robert Myśków tel. 76 726-54-80
  • Urząd Miejski w Głogowie
  • ul. Rynek 10 , pokój 243

Urząd Miejski w Głogowie Wydział Ochrony Środowiska Dział Gospodarki Odpadami Komunalnymi

  • 67-200 Głogów
  • Rynek 10, pok. 5
  • tel. 76 72 65 552
  • tel. 76 72 65 558
  • tel. 76 72 65 559

Uwagi można zgłaszać pod adresem e-mail - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

RODO

rodo

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych:

  1. Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Głogowa.
  2. Kontakt do Prezydenta Miasta Głogowa:
    • e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    • adres: Urząd Miejski w Głogowie, Rynek 10, 67-200 Głogów
  3. W sprawach dotyczących danych osobowych należy kontaktować się z inspektorem ochrony danych.
  4. Kontakt do inspektora ochrony danych:
    • e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    • adres: Urząd Miejski w Głogowie, Rynek 10, 67-200 Głogów
  5. Dane osobowe zbierane są w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze oraz w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi, w tym:
    • realizacji obowiązku opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
    • wpisu do ewidencji zbiorników bezodpływowych na nieczystości ciekłe oraz ewidencji przydomowych oczyszczalni ścieków;
    • wpisu do rejestru działalności regulowanej przy spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Miejskiej Głogów;
    • zmiany wpisu w rejestrze działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Miejskiej Głogów;
    • wykreślenia z rejestru działalności regulowanej po złożeniu wniosku o wykreślenie z rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Miejskiej Głogów;
    • rozpatrzenia wniosku o ulgi w spłacie zobowiązań z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
    • udzielenia zezwolenia przedsiębiorcy ubiegającemu się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Miejskiej Głogów;
    • zgłoszenia użytkowania (eksploatacji) zbiornika bezodpływowego lub przydomowej oczyszczalni ścieków służących do gromadzenia nieczystości ciekłych powstałych na nieruchomości;
    • przeprowadzania przez Gminę Miejską Głogów kontroli właścicieli nieruchomości i przedsiębiorstwa odbierające stałe i ciekłe odpady komunalne w zakresie wypełniania obowiązków określonych ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Głogów.
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu:
    • trwania obowiązku wnoszenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, a po tym okresie archiwizowane przez okres 10 lat. Następnie, po uzyskaniu zgody przez właściwe archiwum państwowe, usunięte;
    • trwania obowiązku prowadzenia ewidencji zbiorników bezodpływowych na nieczystości płynne oraz ewidencji przydomowych oczyszczalni ścieków;
    • złożenia wniosku o wykreślenie z rejestru działalności regulowanej, a po tym okresie archiwizowane przez 5 lat;
    • trwania obowiązku wnoszenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, a po tym okresie archiwizowane przez okres 10 lat;
    • ważności zezwolenia w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych, a po tym okresie archiwizowane przez 5 lat. Po obowiązkowym okresie archiwizacji i uzyskaniu zgody od właściwego archiwum państwowego zostaną usunięte.
    • na czas prowadzonej kontroli, a po tym okresie archiwizowane przez 5 lat. Po obowiązkowym okresie archiwizacji i uzyskaniu zgody od właściwego archiwum państwowego zostaną usunięte.
  7. Do danych osobowych mogą mieć dostęp:
    • upoważnieni pracownicy Urzędu Miejskiego w Głogowie;
    • upoważnieni pracownicy firm sprawujący nadzór techniczny nad systemami informatycznymi, tj.: COIG S.A. z siedzibą w Katowicach, REKORD Kraków Systemy Informatyczne Spółka z o.o. z siedzibą w Krakowie;
    • AKnet Tomasz Wadas – firma sprawująca opiekę serwisową strony internetowej www.czystyglogow.pl
  8. W zakresie dopuszczalnym przez przepisy prawa, posiada Pani/Pan prawo do:
    • dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania;
    • usunięcia danych osobowych;
    • ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    • przenoszenia danych osobowych;
    • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
    • wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres:
      Stawki 2, 00-193 Warszawa, telefon: 22 531 03 00.
  9. W celu skorzystania ze swojego prawa należy skontaktować się z inspektorem danych osobowych, telefonicznie lub pisemnie. Dane kontaktowe podane są w punkcie 4.
  10. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Brak podania danych osobowych będzie skutkować wszczęciem postępowania administracyjnego.
  11. Podstawy prawne:
    • 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze;
    • 6 ust. 1 lit. e rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi;
    • ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego;
    • ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym;
    • ustawa z dnia 06.03.2018r. Prawo przedsiębiorców;
    • ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. – Prawo ochrony środowiska;
    • ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;
    • rozporządzenie Ministra  Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości;
    • rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia  16 lutego 2023r. w sprawie  szczegółowego  sposobu   określenia  wymagań,  jakie  powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie  opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych;
    • uchwała Rady Miejskiej w Głogowie w sprawie wyboru metody ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, ustalenia wysokości stawki tej opłaty oraz ustalenia wysokości stawki opłaty za pojemnik lub worek;
    • uchwała Rady Miejskiej w Głogowie w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
    • uchwała Rady Miejskiej w Głogowie w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Głogów.
    • uchwała Rady Miejskiej w Głogowie w sprawie szczegółowego sposobu określania wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych;
    • ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

ABC segregacji

Jeśli przy segregacji pojawiły się wątpliwości, skorzystaj z naszej wyszukiwarki odpadów. (kliknij w baner i wpisz w wyszukiwarkę odpad |KROK 1|) Chcąc uzupełnić naszą wyszukiwarkę wystarczy wysłać do nas mail kontakt

do-wyszukiwarki

Dla przypomnienia

KTO PYTA NIE BŁĄDZI

ABC segregacji - zdjęcie 2Czy do pojemnika na papier wolno wyrzucać zabrudzony papier?

Do niebieskich pojemników na papier wrzucamy tylko czystą i suchą makulaturę, czyli gazety, zeszyty, tekturę  itp. Zabrudzony papier wrzucamy do pojemnika na odpady zmieszane.

ABC segregacji - zdjęcie 3Czy przed wyrzuceniem należy myć zużyte opakowania?

Nie myjemy opakowań, pamiętajmy, że mycie opakowań powoduje zwiększone zużycie wody. Opakowania należy opróżniać z ich zawartości (nie wyrzucajmy do śmieci w połowie pełnego słoika z dżemem lub pojemnika z resztkami śmietany).

ABC segregacji - zdjęcie 4Czy przed wyrzuceniem należy usuwać etykiety z butelek i słoików?

Nie powinno się usuwać etykiet, jeśli wymaga to użycia wody. Jeśli na etykiecie znajduje się informacja, że etykieta wykonana jest z folii termokurczliwej (PVC) należy ją zdjąć. Zdjęta folia PVC nie nadaje się do recyclingu, należy ją wrzucić do śmieci zmieszanych.

ABC segregacji - zdjęcie 5Do którego pojemnika należy wrzucić opakowania (kartony) po mleku lub sokach?

Wrzucamy do pojemnika na odpady z metali i tworzyw sztucznych - są to wielomateriałowe odpady opakowaniowe.

ABC segregacji - zdjęcie 6Co jeśli inni mieszkańcy bloku nie będą segregować śmieci?

Mieszkańcy bloków korzystają ze wspólnych pojemników do zbierania odpadów komunalnych. Jeżeli część mieszkańców nie wypełnia obowiązku zbierania odpadów komunalnych w sposób selektywny wówczas  naliczana będzie opłata podwyższona  dla wszystkich mieszkańców nieruchomości do trzykrotnej wysokości stawki opłaty ustalonej przez radę gminy.

ABC segregacji - zdjęcie 7Jak należy postępować z odpadami składającymi się z różnych elementów, a trudnymi do samodzielnego rozdzielenia np. z zepsutym wózkiem dziecięcym?

Takie przedmioty, jak np. wózki dziecięce, traktujemy jako odpady gabarytowe i należy oddawać je do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych tzw. PSZOK-u (Transportowa 6 i Przemysłowa 7a).
Mniejsze odpady tego typu, np. zepsute zabawki można wrzucać do pojemnika na metale i tworzywa sztuczne, o ile nie są wykonane z kilku trwale połączonych surowców. W obu przypadkach odpad zostanie mechanicznie rozdrobniony w sortowni.

ABC segregacji - zdjęcie 8Co należy zrobić w sytuacji, gdy do jednego pojemnika trafiają odpady składające się z kilku różnych surowców?

W miarę możliwości należy je rozdzielić. Przykładem jest aluminiowe wieczko od jogurtu, które powinno być oderwane od plastikowego kubeczka przed wyrzuceniem obu elementów do pojemnika na metale i tworzywa sztuczne.

ABC segregacji - zdjęcie 9Gdzie należy wyrzucić szkło inne niż opakowania szklane np. szkło okienne, ceramikę itp.?

Szkło okienne oddajemy do  Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych tzw. PSZOK (Transportowa 6), natomiast ceramikę, porcelanę, fajans wyrzucamy do pojemnika na odpady zmieszane.

ABC segregacji - zdjęcie 10Co z odpadami po remoncie - czy gmina ma obowiązek odebrać śmieci w ramach opłaty?

W ramach opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi mieszkańcy naszej gminy mogą oddać 600 kg gruzu rocznie. Odpady budowlane należy przekazać do Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych tzw. PSZOK (Transportowa 6 i Przemysłowa 7A). 

ABC segregacji - zdjęcie 11Czy kubeczki po jogurcie trzeba myć przed wyrzuceniem

Wystarczy jedynie usunąć zawartość opakowania, mycie nie jest potrzebne.

ABC segregacji - zdjęcie 12Czy wyrzucając odpady papierowe należy usuwać zszywki do papieru, okładki od bindowania itp.?

Małe elementy takie jak zszywki można pozostawić – w papierni, gdzie odpady są przetwarzane w formę płynną, nie będzie to stanowiło problemu. Duże elementy jak np. spinacze, okładki, ramki od kalendarzy itp. powinny zostać oddzielone.

ABC segregacji - zdjęcie 13Czy butelki plastikowe i nakrętki od butelek trzeba segregować osobno?

Postępujemy następująco: nakrętkę odkręcamy, butelkę zgniatamy i zakręcamy ponownie. Butelki PET wyrzucamy razem z zakrętkami do pojemnika na tworzywa sztuczne, chyba że nakrętki zbieramy na akcje charytatywne, wówczas wyrzucamy do pojemnika tylko zgniecioną butelkę.

ABC segregacji - zdjęcie 14Gdzie mam wyrzucić stary telewizor czy lodówkę?

Takie przedmioty to odpady gabarytowe należy je oddawać do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych tzw. PSZOK (Transportowa 6 i Przemysłowa 7a) lub podczas zbiórki odpadów wielkogabarytowych.

pytania

To warto wiedzieć

Co się dzieje, jeżeli nie segregujesz odpadów ?

  1. Jedna bateria typu „paluszek” wrzucona do zwykłego śmietnika może zanieczyścić 1 m3 naszego środowiska
  2. Około dwóch milionów ptaków i ssaków wodnych ginie na skutek połknięcia plastikowych odpadów wrzucanych do mórz i oceanów
  3. Litr zużytego oleju silnikowego wylanego do rzeki lub kanalizacji jest w stanie zanieczyścić milion litrów wody
  4. Jeżeli każdy z nas wyrzuci na śmietnik tylko jeden słoik, to na wysypiska w całej Polsce rocznie trafi 10 tysięcy ton szkła (średnio każdy z nas wyrzuca w ciągu roku około 56 szklanych opakowań w pełni nadających się do ponownego wykorzystania)
  5. Rozkład jednej plastikowej butelki może trwać nawet 500 lat
  6. Jeden telewizor wrzucony do niewielkiego jeziora może zatruć ekosystem wodny na wiele lat
  7. Co roku z samych Lasów Państwowych usuwa się ok. 140 tysięcy metrów sześciennych podrzuconych śmieci (to ok. 1000 wagonów kolejowych załadowanych do pełna).

Co się dzieje, gdy segregujesz odpady?

  1. Recykling aluminium umożliwia obniżenie zanieczyszczenia powietrza o 95% oraz wody o 97% w porównaniu z produkcją aluminium z rudy
  2. Zużyty litrowy karton po mleku lub sokach posiada wartość energetyczną pozwalającą zasilać żarówkę o mocy 40 Watt przez 1,5 godziny
  3. Recykling jednej lodówki ogranicza emisję CO2 o ponad 2 tony
  4. Płyty CD i DVD zrobione są z tworzywa sztucznego, które może być odzyskane i ponownie wykorzystane np. do produkcji bieżni, butów lub szyb pancernych
  5. Z 450 plastikowych pudełek po proszku do prania można wyprodukować trzyosobową parkową ławkę
  6. Gdyby całe żelazo odzyskiwane na świecie przez grupę Stena Re-cykling przetopić na rowery, co trzeci Europejczyk mógłby dostać jeden z nich w prezencie (wliczając 143 miliony obywateli Rosji)!
  7. Rocznie zużywamy przeciętnie 240 kg papieru, do produkcji których potrzeba wyciąć cztery drzewa. Tyle samo papieru można otrzymać z 270 kg makulatury.
  8. Zakłady produkujące papier, w trakcie procesów wytwórczych zanieczyszczają powietrze i zużywają zasoby naturalne w postaci ropy naftowej i wody. Wykorzystując powtórnie tonę makulatury oszczędzamy około 500 litrów ropy naftowej i 26 tysięcy litrów wody.
  9. Z pięciu butelek PET po napojach można wytworzyć nić, z której powstanie koszulka sportowa.
  10. Szkło podlega recyklingowi w 100%, można je też przetwarzać nieskończoną ilość razy. Dzięki recyklingowi szkła możemy ograniczyć zużycie wody, piasku, dolomitu i sody.

Używajmy toreb wielokrotnego użytku w tym także trwałych toreb zakupowych z tworzyw sztucznych, polipropylenowych. Są one bardziej przyjazne środowisku niż jednorazówki i torby papierowe.

Sprawdź się czy umiesz segregować śmieci

quiz-logoSprawdź się czy umiesz segregować śmieci? Do jakiego pojemnika wyrzucisz lub gdzie oddasz.

 

grafika-quiz

Lista aptek przyjmujących przeterminowane leki

apteka

Lp.

Nazwa apteki

Adres

1.

Apteka „ZIKO”

ul. Piłsudskiego 19, 67-200 Głogów (Galeria Glogovia)

2.

Apteka „PRZY POLOMARKECIE”

ul. Mickiewicza 46, 67-200 Głogów

3.

Apteka „APTECUS X”

ul. Poniatowskiego 12 , 67-200 Głogów

4.

Apteka „DBAM O ZDROWIE”

ul. K. Sprawiedliwego 4,67-200 Głogów

5.

Aptek „FARMAKO”

ul. Kościuszki 15F, 67-200 Głogów

6.

Apteka „HERBOWA”

ul. Budowlanych 16A, 67-200 Głogów

7.

Apteka „NOVA”

ul. Kościuszki 16A, 67-200 Głogów

8.

Apteka „STYLOWA”

Al. Wolności 12E, 67-200 Głogów

9.

Apteka „PIASTOWSKA”

ul. Rycerska 21, 67-200 Głogów

10.

Apteka „PRZY ZIELONYM RYNKU”

ul. Jedności Robotniczej 16E , 67-200 Głogów

11.

Apteka „CENTRUM ZDROWIA 24h”

Aleja Wolności 34, 67-200 Głogów

12.

Apteka „DBAM O ZDROWIE”

ul. Plutona 1, 67-200 Głogów

13.

Apteka „DBAM O ZDROIE”

ul. Skłodowskiej-Curie 11, 67-200 Głogów

14.

Apteka „DR MAX”

ul. Jedności Robotniczej 2, 67-200 Głogów

15.

Apteka „GŁOGOWSKA”

ul. Morcinka 8, 67-200 Głogów

16.

Apteka „RODZINNA”

ul. Moniuszki 12, 67-200 Głogów

17.

Apteka „HERBOWA”

ul. Sportowa 1B, 67-200 Głogów

18.

Apteka „KONWALIOWA”

ul. Piłsudskiego1, 67-200 Głogów

19.

Apteka „PRIMA”

ul. Perseusza 1, 67-200 Głogów

20.

Apteka „GEMINIUM”

ul. Gwiaździsta 1a, 67-200 Głogów

21.

Apteka Gemini

Plac 1000-lecia 7/2

Zmiana stawki opłaty za system gospodarowania odpadami komunalnymi

WAŻNE!

ZMIANA STAWKI OPŁATY ZA SYSTEM GOSPODAROWANIA ODPADAMI KOMUNALNYMI OD DNIA 1 LIPCA 2017 R. ORAZ WZORU DEKLARACJI

Informujemy, że w dniu 23 maja 2017 r. na sesji Rady Miejskiej w Głogowie podjęto następujące uchwały dotyczące systemu gospodarowania odpadami:

  1. UCHWAŁA NR XXXV/357/17 RADY MIEJSKIEJ W GŁOGOWIE z dnia 23 maja 2017r.  w sprawie wyboru metody ustalenia i wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki opłaty za pojemnik (Dz. U. z 2017r. poz. 2678)
  2. UCHWAŁA NR XXXV/355/17 RADY MIEJSKIEJ W GŁOGOWIE z dnia 23 maja 2017r. zmieniająca uchwałę Nr XXIV/205/16 Rady Miejskiej w Głogowie z dnia 6 lipca 2016r. w sprawie określenie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, położonych na terenie Gminy Miejskiej Głogów (Dz. U. z 2017r. poz. 2676)
  3. UCHWAŁA NR XXXV/356/17 RADY MIEJSKIEJ W GŁOGOWIE z dnia 23 maja 2017r.  w sprawie ryczałtowej stawki opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi dla nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe, lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe, wykorzystywanych jedynie przez część roku (Dz. U. z 2017r. poz. 2677)
Czytaj więcej: Zmiana stawki opłaty za system gospodarowania odpadami komunalnymi

Deratyzacja

UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE OBOWIĄZEK DERATYZACJI DOTYCZY WSZYSTKICH WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI NA TERENIE CAŁEGO MIASTA GŁOGOWA

deratyzacja

Zgodnie ze wskazaniami w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Głogów wszyscy właściciele nieruchomości zobowiązani są do przeprowadzenia zabiegów deratyzacyjnych na terenie nieruchomości każdego roku w następujących terminach tj. :

§ 19.

  1. Obowiązkowej deratyzacji podlegają nieruchomości zlokalizowane na terenie Głogowa oraz:
    1. cała sieć kanalizacji sanitarnej i ogólnospławnej oraz deszczowej w obrębie miasta.
    2. studnie telekomunikacyjne i ciepłownicze w obrębie miasta;
    3. teren Fosy Miejskiej.
  2. Obowiązkową deratyzację przeprowadza się:
    1. trzykrotnie w ciągu roku na obszarze Osiedla Stare Miasto oraz Osiedla Kopernik:
      1. od 15 marca do 1 kwietnia,
      2. od 1 lipca do 15 lipca,
      3. od 15 listopada do 1 grudnia;
    2. dwukrotnie w ciągu roku na pozostałym terenie Głogowa w terminach:
      1. od 15 marca do 1 kwietnia;
      2. od 15 listopada do 1 grudnia.

Obowiązek deratyzacji (we wskazanych terminach a także doraźnie w razie potrzeby) spoczywa na właścicielach nieruchomości, rozumianych także jako współwłaściciele, użytkownicy wieczyści, jednostki organizacyjne i osoby posiadające nieruchomości w zarządzie lub użytkowaniu oraz inne podmioty władające nieruchomościami.

W przypadku występowania gryzoni deratyzację należy przeprowadzać również poza terminami i terenami określonymi w Regulaminie. Zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 5 grudnia 2008r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (tj. Dz. U. z 2008 r. Nr 234, poz. 1570 ze zmianami), właściciel, posiadacz lub zarządzający nieruchomością obowiązani są utrzymywać ją w należytym stanie higieniczno-sanitarnym w celu zapobiegania zakażeniom i chorobom zakaźnym, w szczególności zwalczać gryzonie, insekty i szkodniki.

Ważne jest przestrzeganie pewnych zasad by nie zwiększać populacji szczurów w swoim otoczeniu takich jak:

  • Najlepiej ograniczyć wyrzucanie jedzenia, nie wyrzucać odpadów i resztek kuchennych poza kosze, zamykać klapy w pojemnikach, dbać o porządek w miejscach gromadzenia odpadów (boksach i wiatach śmietnikowych) i utrzymywać piwnice w należytym stanie porządkowym;
  • Zabrania się gromadzenia odpadów żywności poza punktami gromadzenia komunalnych odpadów zmieszanych, a w szczególności odpadów żywności stanowiących potencjalny pokarm dla ptactwa i zwierząt dzikożyjących oraz bezpańskich;
  • Nie należy dokarmiać ptaków w miejscach dostępnych dla szczurów, zwłaszcza wysypując pożywienie bezpośrednio na powierzchnię terenu;
  • Ważne jest by tworzyć warunki dla wolnożyjących kotów, które są naturalnymi wrogami szczurów;
  • Z chwilą rozpoczęcia deratyzacji powinny zostać wyłożone preparaty deratyzacyjne. Powinny być one uzupełniane na bieżąco przez cały czas trwania obowiązkowej deratyzacji, a jeżeli preparaty będą nadal pobierane (zjadane przez gryzonie), nawet po zakończeniu terminu. Należy na bieżąco prowadzić monitoring działań a preparat usunąć dopiero po stwierdzeniu zaprzestania pobierania przez gryzonie;
  • Jeżeli na terenie nieruchomości zaobserwujemy pojawienie się szczurów należy zawiadomić o tym jego właściciela lub zarządcę, który jest zobowiązany do niezwłocznego przeprowadzenia deratyzacji.

Obowiązkowa deratyzacja oznacza to, że z chwilą rozpoczęcia deratyzacji powinny zostać wyłożone preparaty deratyzacyjne. Powinny być one uzupełniane na bieżąco przez cały czas trwania obowiązkowej deratyzacji, a jeżeli preparaty będą nadal pobierane (zjadane przez gryzonie), nawet po zakończeniu terminu. Należy na bieżąco prowadzić monitoring działań a preparat usunąć dopiero po stwierdzeniu zaprzestania pobierania przez gryzonie.

Zaleca się aby właściciele nieruchomości przestrzegali obowiązkowej deratyzacji nieruchomości, by działania były jak najbardziej kompleksowe.

Niezmiernie ważne jest przestrzeganie pewnych zasad by nie zwiększać populacji szczurów w swoim otoczeniu. Bezpieczne pozbywanie się odpadów (zwłaszcza resztek żywności), nie stosowania młynków koloidalnych (są one niezgodne z prawem), sposób prowadzenia ogródków gastronomicznych oraz przeprowadzanie deratyzacji w taki sposób, by działania były skuteczne pomoże w ograniczeniu populacji szczurów.

Ze względu na otrzymywane sygnały od mieszkańców miasta prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności i nie bagatelizowania zjawiska występowania gryzoni.

Objaśnienia: Art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 5 grudnia 2008r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (tj. Dz. U. z 2008 r. Nr 234, poz. 1570 ze zmianami)

Art. 22.

  1. Właściciel, posiadacz lub zarządzający nieruchomością są obowiązani utrzymywać ją w należytym stanie higieniczno-sanitarnym w celu zapobiegania zakażeniom i chorobom zakaźnym, w szczególności:
    1. prowadzić prawidłową gospodarkę odpadami i ściekami;
    2. zwalczać gryzonie, insekty i szkodniki;
    3. usuwać padłe zwierzęta z nieruchomości;
    4. usuwać odchody zwierząt z nieruchomości.
  2. W razie niebezpieczeństwa szerzenia się zakażenia lub choroby zakaźnej, uwzględniając aktualną sytuację epidemiologiczną, minister właściwy do spraw zdrowia może określić, w drodze rozporządzenia, szczegółowe wymagania sanitarnohigieniczne, jakim powinny odpowiadać obiekty produkcyjne, usługowe, handlowe, a także sposoby postępowania mające na celu zapobieganie zakażeniom i chorobom zakaźnym, oraz kwalifikacje osób uprawnionych do realizacji procedur czystości i dekontaminacji, w zakresie:
    1. lokalizacji obiektów produkcyjnych, usługowych oraz handlowych,
    2. minimalnej ilości i powierzchni oraz przeznaczenia pomieszczeń wchodzących w skład obiektów produkcyjnych, usługowych oraz handlowych,
    3. procedur utrzymania czystości i dekontaminacji,
    4. warunków produkcji, świadczenia usług i prowadzenia handlu

1

Ciasteczka

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Zapoznaj się z naszą polityką prywatności

Urząd Miejski w Głogowie
Wydział Ochrony Środowiska
Dział Gospodarki Odpadami Komunalnymi

Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska

Robert Myśków
67-200 Głogów
Rynek 10, pokój 243
tel. 76 72 65 480

Dział Gospodarki Odpadami Komunalnymi

67-200 Głogów
Rynek 10, pok.5
tel. 76 72 65 552
tel. 76 72 65 558
tel. 76 72 65 559